Škoda predstavila nov podobo in logotip

Češki proizvajalec avtomobilov Škoda, ki sodi pod okrilje nemškega Volkswagna, je pred dnevi predstavil nov logotip. Namesto krilate puščice, ki vozila češkega proizvajalca krasi od sredine 30. let prejšnjega stoletja, bo na sprednjem delu vozil odslej prenovljeni napis Škoda, pri čemer bo strešica na črki š manj izrazita in skrita v ime znamke.

Škoda predstavila nov podobo in logotip

Strešica je namreč med strankami na nekaterih svetovnih trgih povzročala zmedo, so pri Škodi navedli v pojasnilu.

Logotip krilate puščice se ne bo več uporabljal na vozilih, vendar se bo še naprej uporabljal na drugih izdelkih. Brez prejšnjega tridimenzionalnega učinka naj bi bil obenem preprostejši in lažji. Ta preprosta dvodimenzionalna različica je učinkovitejša zlasti na mobilnih napravah in omogoča prilagodljivo vključevanje v različne formate, je ocenila Petra Mackeova iz Škode.

"Nova korporativna identiteta poudarja našo sodobno in prepoznavno obliko ter jasno kaže naš pristop, ki je predvsem digitalen. Prepričan sem, da bo našim strankam všeč," je v sporočilu za javnost zapisal član uprave družbe Škoda, odgovoren za prodajo in trženje, Martin Jahn.

Nova identiteta vključuje tudi dva nova odtenka zelene - smaragdno in električno zeleno. Kot je pojasnila Mackeova, nova odtenka ohranjata povezavo z zgodovino in močneje nakazujeta na elektromobilnost.

Logotip krilate puščice so pri Škodi registrirali leta 1926, na avtomobilih češkega proizvajalca pa se je začel pojavljati sredi 30. let prejšnjega stoletja. Točen izvor logotipa ni znan, po navedbah družbe pa predstavlja stiliziran prikaz indijanskega naglavnega pokrivala s perjem in puščico. S simbolom pa so želeli prikazati napredek in premik v prihodnost, je zapisano na spletni strani Škode.

Krilata puščica je bila nato naslednjih šest desetletij odeta v modro barvo, dokler ni Škode leta 1991 prevzel nemški Volkswagen. Dve leti pozneje so novi lastniki v želji po poživitvi znamke simbol prebarvali v še danes značilno zeleno barvo. Zelena krilata puščica je na trg stopila s Škodo felicijo, prvim Škodinim avtomobilov pod okriljem Volkswagna.

Škoda je lani po svetu prodala 878.200 vozil, kar je zaradi pandemije coivda-19 in pomanjkanja čipov nekoliko manj kot leta 2020, je poročala nemška tiskovna agencija dpa.

 

Uredništvo:
urednistvo@adriainfo.si

 

Vesti

Vse vesti
0