Slovenija na OI v Parizu tudi s Slovensko hišo

Barve Slovenije bo na olimpijskih igrah v Parizu zastopala doslej najštevilčnejša, kar 197-članska olimpijska odprava, ki šteje 90 športnikov in športnic. Poleg izjemne športne reprezentance pa se bo Slovenija predstavila tudi z največjo izvedbo Slovenske hiše.

Slovenija na OI v Parizu tudi s Slovensko hišo

Olimpijske igre in projekt Slovenska hiša sta odlična priložnost za krepitev mednarodnih povezav in celostne predstavitve Slovenije z nacionalno znamko I feel Slovenia v mednarodni skupnosti in v Franciji, ki je pomemben strateški partner Slovenije.

Slovenska hiša bo v času olimpijskih iger, med 27. julijem in 11. avgustom, informacijsko, predstavitveno in prireditveno sedišče Slovenije za francosko in svetovno javnost. V pariškem parku La Villette, v katerem bodo tudi nekatere hiše ostalih nacionalnih olimpijskih komitejev, med drugim tudi gostiteljice Francije, studio francoske televizije in največja uradna navijaška cona.

Slovenska hiša bo namenjena promociji Slovenije v najširšem smislu, saj bo predstavljala prostor, kjer se bo šport združil s slovenskim gospodarstvom, turizmom, kulturo, znanostjo, naravno dediščino, gastronomijo … Omogočila bo mreženje gospodarstvenikom, poslovnežem, podjetnikom, predstavnikom politike, kulture in omogočila predstavitev najboljšega, kar Slovenija ima. V hiši bodo različna poslovna srečanja, poslovne konference, posveti, bilateralna srečanja in povezovanja, predstavitve izdelkov in podjetij ter turistična promocija Slovenije.

Za izvedbo projekta Slovenska hiša Pariz 2024, ki ga je podprla Vlada RS, skrbi Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez (OKS-ZŠZ) v sodelovanju s partnerji Ministrstvom za gospodarstvo, turizem in šport, javnima agencijama SPIRIT Slovenija in Slovensko turistično organizacijo (STO), Veleposlaništvom RS v Parizu in Uradom Vlade Republike Slovenije za komuniciranje (UKOM).

Pester program Slovenske hiše bo priložnost za krepitev mednarodnih povezav, širjenje pozitivnega vpliva Slovenije v svetu in gradnjo mostov med ljudmi. Pri oblikovanju programske vsebine je sodelovalo več resorjev, ki bodo poskrbeli, da bo dogajanje v Slovenski hiši zanimivo in pestro.

Slovenska hiša bo odprta vsak dan iger od 10. ure do 22.30 in bo privabljala goste s programom na terasi in notranjem delu hiše, kamor bo vstop možen le s posebno akreditacijo. Zunanji del oz. terasa hiše bo namenjena splošnim javnostim, hkrati pa bo tudi stičišče slovenskih navijačev v Parizu s pestrim navijaškim programom in animacijami. Prizorišča tekem, kjer bodo nastopili slovenski športniki, bo tako skupno obarvalo več tisoč zelenih I feel Slovenia zastavic in drugih navijaških rekvizitov, ki so jih zagotovili STO in UKOM.

V Slovenski hiši bodo v organizaciji OKS-ZŠZ organizirane okrogle mize z aktualnimi temami in izjemnimi gosti, ki bodo spregovorili o številnih temah, kot so enakopravnost spolov v športu, trajnost in zeleni preboj, dvojni karieri športnikov. Slovenska hiša bo prostor za srečanje z olimpijci in člani letošnje olimpijske reprezentance Slovenije.

Obiskovalcem Slovenske hiše bo na voljo posebna številka revije Sinfo, ki jo izdaja vladni Urad za komuniciranje, in bo uradna publikacije Slovenske hiše. Kot priložnost za promocijo ključnih prednosti slovenskega gospodarstva je SPIRIT Slovenija prepoznal tudi v oglaševanju v posebni izdaji revije Podjetna Slovenija - SLOVENIAN CHAMPIONS - Sport & Business, ki jo je izdajatelj pripravil skupaj z OKS-ZŠZ.

UKOM je v sodelovanju s Slovensko tiskovno agencijo pripravil pregledno fotografsko razstavo o udeležbi slovenskih športnikov na olimpijskih igrah. Sprehod po zgodovini se začenja leta 1912 v Stockholmu in se z naborom fotografij iz obsežnih arhivov OKS-ZŠZ in Slovenske tiskovne agencije ustavi pri zadnjih olimpijskih igrah v Pekingu leta 2022. V fotografski objektiv ujeti trenutki vrhunskih športnih predstav, vloženega truda in veselja ob podeljenih odličjih pripovedujejo zgodbo največjih in najpomembnejših športnih uspehov slovenskega naroda. V luči promocije Slovenije kot trajnostne države je UKOM v sodelovanju s Triglavskim narodnim parkom, ki letos obeležuje 100-letnico, poskrbel za projekcijo razstave Večna sprememba, ki govori zgodbo o Triglavskem narodnem parku in spremembah v njem v zadnjih desetletjih.

Tema 100. obletnice bo v Slovenski hiši prisotna tudi z razstavo eksponatov olimpionika Leona Štuklja, od čigar zlate medalje v Pariz letos mineva 100 let.

Urad Vlade RS za Slovence v zamejstvu in po svetu bo v torek, 30. julija 2024, v Slovenski hiši v Parizu pripravil dogodek za Slovence v Franciji. Državna sekretarka Vesna Humar se bo o položaju in izzivih slovenske skupnosti v Franciji pogovarjala z veleposlanico RS v Franciji Metko Ipavic, dan pa bodo zaokrožili s prijetnim večerom in sprejemom za Slovence, ki živijo v Franciji. Zbrane bo nagovoril podpredsednik vlade in minister za Slovence v zamejstvu in po svetu Matej Arčon.

Ministrstvo za kulturo sodeluje s pestrim programom, ki so ga pripravili v sodelovanju z Evropsko prestolnico kulture 2025 Nova Gorica. Ministrica dr. Asta Vrečko pa bo sodelovala na okrogli mizi o sinergijah kulture, športa in turizma v Slovenski hiši.

Zavod GO! 2025 bo v sodelovanju z Ministrstvom za kulturo organiziral koncert glasbene skupine Manouche, namenjen širšemu občinstvu in nastope plesnih skupin. Ob tej priložnosti bo podpisan tudi sporazum med občinama Nova Gorica in Saint-Denis. S slovenske strani ga bo podpisal župan Mestne občine Nova Gorica Samo Turel, s francoske pa predvidoma župan Mathieu Hanotin.

Petra Bezjak Cirman, direktorica UKOMa in vodja delovne skupine za koordinacijo projekta Slovenska hiša na OI v Parizu, je izpostavila, da želimo s Slovensko hišo v Parizu Slovenijo predstaviti kot športno in turistično destinacijo, izpostaviti naše vrednote, kot so spodbujanje aktivnosti na prostem, zdrav življenjski slog. »V okviru celostne komunikacije bo v Slovenski hiši in pri vseh dogodkih posebna pozornost namenjena nacionalni blagovni znamki I feel Slovenia, katere skrbniki smo na Ukomu. Prepričana sem, da smo primerno poskrbeli, da bo Slovenska hiša predstavljala slovenski šport, srčnost, ustvarjalnost, bogato kulturno dediščino, dinamično gospodarstvo in turistični utrip naše države. Hkrati pa bo povezovala vse, ki jih Slovenija zanima ali jo imajo radi. Ob tradicionalno izjemnih športnih rezultatih naših športnikov se bomo tako postavili ob bok najbolj razvitim državam. V Slovensko hišo želimo privabiti številne športnike, poslovneže, politike, predstavnike medijev in ostale goste,« dodaja Bezjak Cirman.

Minister za gospodarstvo, turizem in šport Matjaž Han je ob tem poudaril: »Olimpijskih iger v Parizu se še posebej veselim, ker na tokratne igre pošiljamo najštevilčnejšo slovensko reprezentanco. Bližina iger bo omogočila slovenskim navijačem, da se bodo lažje odpravili navijat za naše športnice in športnike. Že sam nastop na olimpijskih igrah je izjemen dosežek. Ko vsi dihamo za barve naše zastave, nas vselej prevzame povezovalni optimizem, občutek velike pripadnosti in zavezanosti skupnosti. In tako naj bo tudi na letošnjih Olimpijskih igrah.« Minister Han poudarja tudi pomen Slovenske hiše: »Sredi Pariza bo združevala navijače in skupaj s športniki širila glas o Sloveniji kot zeleni, uspešni, varni, butični gastronomski regiji z zanesljivim in spodbudnim poslovnim okoljem in prodornim gospodarstvom.«

SPIRIT Slovenija skupaj s partnerji v času Olimpijskih iger pripravlja tri gospodarske delegacije v Francijo, in sicer dve v Pariz in eno v Marseille. Gospodarska delegacija v Pariz na temo e-mobilnosti in trajnostnega razvoja bo od 30. julija do 2. avgusta. Delegacijo, v kateri bodo predstavniki 18 slovenskih podjetij in institucij, skupaj pripravljajo SPIRIT Slovenija, Veleposlaništvo RS v Parizu in Združenje Manager. V sklopu delegacije bo 31. julija v Slovenski hiši poslovni forum z naslovom »Novi trendi poslovnih partnerstev za bolj konkurenčno EU«, na katerem bodo ugledni slovenski in mednarodni strokovnjaki razpravljali o prihodnosti evropske avtomobilske industrije in konkurenčnosti EU ter vlogi slovenskih podjetij pri tem.

Drugo gospodarsko delegacijo v Pariz, ki bo od 6. do 8. avgusta, bo sestavljajo 24 slovenskih podjetij in institucij, pripravljajo SPIRIT Slovenija, Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport, GZS - Center za mednarodno poslovanje, Olimpijski komite Slovenije, Veleposlaništvo RS v Parizu in lokalni partnerji. 7. avgusta se bodo udeležili poslovnega foruma »Slovenski športni prvaki na olimpijskih igrah«, na kateri bo Slovenija predstavljena kot poslovno inovacijsko središče. Gospodarska delegacija v Marseille bo potekala od 6. do 9. avgusta, ki jo SPIRIT Slovenija pripravlja skupaj z Obrtno-podjetniško zbornico Slovenije in Območno obrtno-podjetniško zbornico Koper.

SPIRIT Slovenija pripravlja tudi 30-dnevno oglaševalsko kampanjo v Franciji, katere vsebina temelji na nacionalni komunikacijski kampanji za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini »I feel Slovenia. Green. Creative. Smart.«. S podobo kampanje bo digitalno znamčena tudi Slovenska hiša.

STO je olimpijske igre v Parizu prepoznala kot edinstveno priložnost za predstavitev Slovenije kot atraktivne turistične destinacije. Pripravila je številne komunikacijske in trženjske aktivnosti, s katerimi Slovenijo med široko, poslovno in medijsko javnostjo izpostavlja kot privlačno, butično in trajnosti zavezano destinacijo, kjer se šport, aktivna doživetja, neokrnjena narava ter turizem tesno prepletajo. V sodelovanju z OKS je že predstavila skupno kampanjo »Uspeh je v naši naravi«.

STO bo v Slovenski hiši izvedla dva dogodka. 29. julija bo potekala turistična delavnica s predstavitvijo Slovenije kot trajnostne turistične destinacije in dvostranskimi sestanki med francoskimi potovalnimi agenti in slovenskimi turističnimi ponudniki. 10. avgusta bo organizirana predstavitev Slovenije tujim medijem, gostja večera pa bo vrhunska kuharska mojstrica Ana Roš.

 

Uredništvo:
urednistvo@adriainfo.si

 

Vesti

Vse vesti
0