Blagovni znamki Sola in Zala v hrvaške roke

Pivovarna Laško Union je blagovni znamki pijač Sola in Zala prodala slovenski družbi Nika Bev, za katero stoji hrvaško podjetje Stanić Beverages.

Blagovni znamki Sola in Zala v hrvaške roke

Kot so danes sporočili iz pivovarne, se bodo tako lažje osredotočili na pivovarsko dejavnost. Obenem so z Niko Bev sklenili dolgoročni dogovor za nadaljnjo distribucijo znamk na slovenskem trgu.

"Naša odločitev za prodajo teh blagovnih znamk izhaja iz dejstva, da ima mestno središče Ljubljane omejene možnosti za nadaljnji dolgoročni razvoj in rast proizvodnje na trenutni lokaciji. Poleg tega naša strategija EverGreen narekuje osredotočanje na našo jedrno pivovarsko dejavnost in zmanjševanje naše kompleksnosti," je odločitev o prodaji v današnji izjavi za javnost pojasnil glavni direktor Pivovarne Laško Union Zooullis Mina.

Kot so dodali v podjetju, bodo z odsvojitvijo teh dveh blagovnih znamk poenostavila svoje poslovanje, kar jim bo omogočilo močnejše osredotočanje na zagotavljanje trajnostne rasti v pivovarstvu in distribuciji.

Pogodba vključuje prenos blagovnih znamk, licenčno proizvodnjo izdelkov obeh blagovnih znamk in distribucijo izdelkov s strani pivovarne. Zaključek transakcije bo sledil po izpolnitvi odložnih pogojev. Kupnine pogodbeni stranki ne razkrivata.

"Družina Stanić je vodilna v distribuciji negaziranih brezalkoholnih pijač v Adria regiji in je že več let naša partnerica. Predana je dolgoročnemu razvoju obeh blagovnih znamk z zagotavljanjem nadaljnje odlične kakovosti izdelkov za kupce in potrošnike," je poudaril Mina.

V Pivovarni Laško Union, ki je v lastni nizozemskega Heinekena po besedah Mine ostajajo povezani z znamkama, saj bodo še naprej odgovorni za njuno distribucijo v Sloveniji,

Proizvodnja izdelkov Sole in Zale vključno z vsemi podpornimi funkcijami se bo sicer v Ljubljani nadaljevala najmanj do konca letošnjega septembra. Usoda zaposlenih, ki so vezani na omenjeni blagovni znamki, ni znana. So pa v pivovarni poudarili, da bodo "tudi sedaj z največjo skrbnostjo in v tesnem sodelovanju s socialnimi partnerji obravnavali vprašanja, ki zadevajo zaposlene". "To področje obravnavamo kot prioritetno," so dodali.

Mina je zagotovil, da Ljubljane ne nameravajo zapustiti: "Ljubljana je vedno bila in bo za nas tudi v prihodnje ostala zibelka in dom naše blagovne znamke Union, zato bomo tudi v prihodnje prisotni na tej lokaciji." Tako nameravajo nadaljevati vlaganja v razvoj mestne pivovarne Union, povezane z muzejem in Pivnico Union kot Centrom odličnosti Union.

"Prav tako bomo še naprej investirali v poslovanje v Sloveniji. Pripravili smo triletni investicijski program v skupni višini več kot 30 milijonov evrov," je v izjavi za javnost še poudaril direktor podjetja in med večjimi investicijami omenil naložbo v podjetje Davidov hram, ki po njegovih besedah omogoča izboljšanje poti do trga in distribucijskih zmogljivosti.

"Nadaljnje naložbe načrtujemo tudi za Pivovarno Laško, ki bo s tem postala ena večjih pivovarn Heinekena v regiji," je dodal.

Glede morebitne prodaje lokacije v Ljubljani je Mina dejal, da pogovorov o tem zaenkrat ne vodijo. "Naprej želimo v pogovore vključiti različne deležnike, vključno z lokalno skupnostjo, Mestno občino Ljubljana in stroko, ki bodo pokazali interes za prihodnji razvoj ljubljanske lokacije," je dejal.

Pivovarna Laško Union je sicer pred nekaj meseci napovedala selitev proizvodnje piva iz Ljubljane v Laško. Polnjenje steklenic že poteka izključno v Laškem, v začetku marca pa naj bi po poročanju časnika Dnevnik v Ljubljani nehali polniti še sode.

Kot še navaja časnik, je zagrebško podjetje Stanić Beverages v lasti Svjetlana Stanića iz Bosne in Hercegovine. Osrednja dejavnost podjetja je proizvodnja sadnih sokov pod blagovno znamko Juicy, ki jo je Stanić pred približno desetimi leti prevzel od hrvaškega podjetja Jamnica v lasti Fortenove.

 

Uredništvo:
urednistvo@adriainfo.si

 

Vesti

Vse vesti
0