Madžarski Mol z načrti rasti v Sloveniji

Madžarska energetska skupina Mol v Sloveniji, kjer ima po prevzemu dela bencinskih servisov OMV in Ina okoli 30-odstotni tržni delež na trgu naftnih derivatov, načrtuje krepitev mreže servisov in ponudbe. Menijo, da razlogov za regulacijo cen naftnih derivatov ni oz. da bi morale, če bo regulacija ostala, marže omogočati pokritje stroškov.

Madžarski Mol z načrti rasti v Sloveniji

Mol je s prevzemom družbe OMV Slovenija, ki se sedaj imenuje Mol & Ina, pomembno okrepil položaj na slovenskem trgu, kjer ima sedaj nekaj več kot 130 bencinskih servisov, od tega 30 znamke Ina, ostale pa znamke Mol. Ima okoli 30-odstotni tržni delež in se je s 3. povzpel na 2. mesto. V slabem letu dni od prevzema so na vseh servisih spremenili zunanjo podobo, ponujajo enotno gorivo ter drugo trgovsko blago in storitve, je danes na novinarski konferenci v Ljubljani povedala direktorica družb Mol & Ina in Mol Slovenija Valerija Glavač.

Stranke lahko kartico zvestobe oz. aplikacijo trenutno uporabljajo na dveh tretjinah nekdanjih servisov OMV, v načrtu je, da bo to na vseh omogočeno do konca junija. Eden ključnih stebrov poslovnega modela je gostinska ponudba Fresh Corner, je dejala Glavač. Sedaj je na voljo na 34 servisih, do konca leta bo predvidoma še na 12, na vseh pa predvidoma do konca leta 2027.

Izvršni direktor za maloprodajo Skupine Mol Robert Pitt je izrazil zadovoljstvo z delovanjem slovenskega dela skupine. Dejal je, da si na vseh trgih, kjer delujejo - skupina je s šestimi blagovnimi znamkami prisotna v 10 državah - želijo povečati tržni delež, ter potrdil načrte za širitev mreže servisov ter tudi izboljšanje in širitev ponudbe v Sloveniji. Skupina namerava gostinske obrate Fresh Corner odpirati tudi zunaj bencinskih servisov, kot samostojne lokale.

Na novinarsko vprašanje o vplivu regulacije drobnoprodajnih cen naftnih derivatov na servisih zunaj avtocest v Sloveniji je izvršni direktor za potrošniške storitve v Skupini Mol Peter Ratatics dejal, da pri regulaciji ne gre za vprašanje nižjega dobička, ampak izgube, ki jo ustvarjajo.

Glavač je dodala, da po njihovi oceni regulacija trga ni potrebna, še toliko bolj po krepitvi položaja Shella (ki je kupil 39 od 119 servisov OMV Slovenija, kar je bil pogoj, da je lahko Mol zaključil prevzem). V primeru nadaljnje regulacije pa bi bilo ključno, da bi višina marže temeljila na analizah in bi omogočila pokritje stroškov tako veleprodaje kot maloprodaje, je dodala. Na to so pristojno ministrstvo z dopisi tudi večkrat opozorili.

Mol mora po pogodbi o prevzemu OMV Slovenija proti državi sprožiti sodne postopke za povrnitev škode za čas regulacije cen spomladi 2022, je dejal Ratatics in napovedal, da jih bodo pripravili v prihodnjih mesecih. Kakšen bo odškodninski zahtevek, v skupini ne razkrivajo.

Mol je po novem tudi med sponzorji Kolesarske zveze Slovenije in njenih reprezentanc. Pogodbo sta na današnjem dogodku podpisala direktorica družb Mol & Ina in Mol Slovenija Glavač in predsednik Kolesarske zveze Slovenije Pavel Marđonović.

 

Uredništvo:
urednistvo@adriainfo.si

 

Vesti

Vse vesti
0