Puma krepi prizadevanja za povečanje prodaje izdelkov v ZDA

Nemški proizvajalec športnih oblačil in opreme Puma želi razširiti prisotnost in povečati prodajo svojih izdelkov v ZDA, s tem pa se še bolj približati vodilnima tekmecema, podjetjema Adidas in Nike. V luči teh prizadevanj so v Los Angelesu odprli center za oblikovanje in razvoj, poroča nemška tiskovna agencija dpa.

Puma krepi prizadevanja za povečanje prodaje izdelkov v ZDA

"Globalno gledano smo številka tri, vrzel do prvih dveh pa se zmanjšuje," je, kot povzema dpa, za nemški časnik Welt povedal izvršni direktor podjetja Arne Freundt.

Kar zadeva prodajne rezultate, ki so jih dosegli v ZDA v zadnjem letu, je za Pumo težko obdobje, saj so po prodaji zasedli osmo mesto med podjetji, je priznal Freundt in napovedal, da bodo rezultate obrnili v obratno smer. "ZDA niso le izjemno pomemben trg, ameriški športniki in umetniki na različnih področjih imajo močan vpliv na ljudi po vsem svetu," je poudaril.

Da bi se osredotočili na ameriški trg, je podjetje v ameriškem mestu Los Angeles odprlo center za oblikovanje in razvoj.

Freundt je izrazil tudi nezadovoljstvo s ceno Pumine delnice, ki je od sredine leta 2023 in začetkom leta 2024 padla za 40 odstotkov, a si je nedavno opomogla. To je pripisal dejstvu, da njegovo ime med vlagatelji še ni dobro poznano. "Zaupanje v izvršnega direktorja je treba zgraditi v daljšem obdobju, vendar sem prepričan, da imamo pravo strategijo," je dejal.

Freundt je na čelu podjetja nasledil Bjorna Guldena, ki se je lani preselil k konkurentu Adidasu. Tako Adidas kot Puma imata sedež v bavarskem mestu Herzogenaurach v bližini Nürnberga. Podjetji sta ustanovila brata Adolf in Rudolf Dassler, ki sta bila ostra tekmeca. Prvi je tako na noge postavil Adidas, zatem pa je drugi ustanovil Pumo.

Zaradi opozoril o padcu prihodkov v prihodnjem letu medtem pri podjetju Nike načrtujejo zmanjšanje števila zaposlenih. Na sedežu v Oregonu bo po poročanju agencije Reuters brez dela ostalo 740 zaposlenih. Odpuščanja so del triletnega varčevalnega načrta, ki ga je podjetje predstavilo decembra lani, da bi znižalo stroške poslovanja zaradi negotovosti ob pričakovanem nižjem povpraševanju po njihovih izdelkih.

 

Uredništvo:
urednistvo@adriainfo.si

 

Vesti

Vse vesti
0