Na festivalu v Avstriji mladim v zameno za tetovažo nudili brezplačen javni prevoz

Avstrijsko podjetje One Mobility je tistim, ki si naredijo tetovažo z napisom Klimaticket (podnebna vozovnica), ponudilo brezplačen javni prevoz za eno leto, poroča portal Euronews.

Na festivalu v Avstriji mladim v zameno za tetovažo nudili brezplačen javni prevoz

Avstrijska ministrica za podnebje iz stranke Zelenih Leonore Gewessler je podprla to promocijsko kampanjo, ki je na družbenih omrežjih naletela na številne kritike.

Gewessler je prejšnji četrtek omenjeno kampanjo promovirala na glasbenem festivalu Frequency v mestu St Pölten. Ob tem je pokazala svojo začasno tetovažo z napisom "Gewessler prevzema pobudo" in vztrajala, da je takšna promocijska kampanja neproblematična.

Obiskovalce festivala so organizatorji kampanje iz podjetja One Mobility povabili, da si vtetovirajo napis "Klimaticket" v zameno za eno leto brezplačne uporabe javnega prevoza po vsej državi. Povedali so, da si je to poletje tetovažo v zameno za brezplačno vozovnico doslej naredilo šest ljudi. Poleg tega so bile na voljo tudi začasne tetovaže in drugi motivi, povezani z javnim prevozom, trajnostnim razvojem in podnebjem.

Letno vozovnico z imenom Klimaticket je mogoče uporabljati v skoraj vseh javnih prevoznih sredstvih po vsej Avstriji. Stane 1095 evrov, pri čemer so mladim, starejšim in invalidom na voljo dodatne subvencije, trenutno pa jo ima približno 245.000 ljudi.

Kampanja je sicer naletela na kritike več avstrijskih poslancev in uporabnikov družbenih omrežij, ki so menili, da spodbuja neodgovorno vedenje mladih. Kritiki so Gewesslerjevo obtožili tudi, da "mlade in njihovo kožo izkorišča za oglaševanje svojih politik".

Poslanka avstrijske liberalne stranke Neos Henrike Brandstötter je po poročanju portala Euronews dejala, da "ponujanje denarja za tovrstno oglaševanje s pomočjo tetovaž razkriva nesprejemljive poglede ministrice avstrijske vlade".

Gewesslerjeva pa je v odzivu na kritike za lokalno televizijsko postajo povedala, da je bila kampanja "izvedena z veliko skrbnostjo". Poudarila je, da tetovaže ponujajo le polnoletnim osebam, večina ljudi, ki so sodelovali v kampanji, pa je po njenih besedah že imela več tetovaž.

 

Uredništvo:
urednistvo@adriainfo.si

 

Vesti

Vse vesti
0